Jakie powinny być dobre teksty sprzedażowe? Krótkie czy długie? Tanie czy drogie? Anatomia Słów to copywriting, który sprawia, że stają się przede wszystkim skuteczne.
Twoja oferta nie sprzedaje?
Jeśli zauważasz u siebie choć jeden z tych objawów:
To najprawdopodobniej potrzebna Ci nowa, lepsza oferta.
Jeśli szukasz copywritera, który Ci ją napisze, to świetnie trafiłeś.
Dlaczego teksty sprzedażowe bywają nieskuteczne?
W Internecie masz około 5 sekund na to, aby przykuć uwagę Odbiorcy.
Tyle zajmuje mu przeskanowanie strony lub oferty, aby odpowiedzieć sobie na jedno proste pytanie:
Czy znajdę tutaj rozwiązanie mojego problemu?
Oferta powinna mu jasno i wyraźnie wskazać, że tak. Jeśli nie zrobi tego w ciągu kilku sekund, Klient prawdopodobnie ucieknie gdzie indziej.
Inną przeszkodę stanowi klątwa wiedzy. To zjawisko, do którego dochodzi, gdy podświadomie zakładamy, że Odbiorca wie, co mamy na myśli, mówiąc o naszej ofercie. Wówczas wzbogacamy ją przekazem lub sformułowaniami, które wydają się nam oczywiste.
Niestety w efekcie Klienci nie rozumieją tego, co chcemy im przekazać. Szczególnie że zwykle interesuje ich wyłącznie efekt, jaki zapewnia produkt lub usługa, a nie jego historia czy sposób działania. W końcu czy żeby jeździć autem musisz wiedzieć, jak działa jego silnik lub w którym roku ruszyła jego produkcja?
Skuteczne teksty sprzedażowe
Dzięki tekstom odpowiadającym na potrzeby Klientów zyskujesz ofertę, która:
Jakie teksty mogę Ci napisać?
Jak zamówić copywriting?
- Zgłoś się do mnie po wycenę (wypełnij prosty formularz).
- Odbierz indywidualną ofertę.
- Zatwierdź ją.
- Ciesz się unikalnymi treściami na Twojej stronie.
Chętnie nawiążę z Tobą stałą współpracę. Przyjmę też pojedyncze zlecenia.
Masz pytania? Napisz do mnie! Chętnie na nie odpowiem.
Pożegnaj brak skuteczności
Mając na stronie opisy i ofertę niedostosowaną do oczekiwań Twoich Odbiorców, każdego dnia tracisz Klientów, i zyski, ponieważ inni przechodzą obojętnie obok Twoich rozwiązań.
Nie dlatego, że to, co im oferujesz, jest słabe.
Nie dlatego, że jest nieskuteczne czy niewłaściwe.
Dzieje się tak, ponieważ teksty na Twojej stronie prawdopodobnie nie wyciskają maksimum esencji z Twojej oferty.
Skuteczne teksty sprzedażowe powinny trafiać w samo sedno potrzeb Klientów, aby rozbudzić w nich pragnienie, a potem popchnąć ich do działania. To klucz do sukcesu, jeśli marzy Ci się pasywny dochód, który nie wymaga od Ciebie nieustannej pracy kosztem zdrowia czy prywatnego życia.