Zdalny copywriter – kimś takim właśnie jestem, choć to nie jedyna rzecz, jaka mnie wyróżnia. Dowiedz się o mnie więcej i przekonajmy się, czy jest nam pisana współpraca!
Szukasz klasycznego copywritera, który napisze Ci poprawne teksty na stronę internetową albo ofertę?
Jeśli tak, to mam dla Ciebie dwie wiadomości:
Dobrą i złą.
Co więcej, treść każdej z nich jest taka sama i brzmi:
Tu go nie znajdziesz.
Jestem nieszablonowym copywriterem piszącym nietypowe, oryginalne i skuteczne treści, które dobrze się czyta.
Dlaczego?
Ponieważ nigdy nie interesowała mnie przeciętność, ale efektywność i efektowność – jak najbardziej.
Dlatego właśnie stworzyłem Anatomię Słów. Powstała z dwóch powodów.
Po pierwsze, od małego kochałem pisać, a kolorowanie świata słowami fascynuje mnie do dziś.
Po drugie, od czasów szkolnych interesowałem się anatomią człowieka, funkcjonowaniem ludzkiego organizmu, a także psychologią i behawiorystyką.
Język jest dla mnie systemem, do którego podchodzę jak do żywego organizmu.
To stan wewnętrznej harmonii, dzięki której wszystko działa prawidłowo i z maksymalną wydajnością.
To tak w skrócie.
Co natomiast możecie na tym zyskać Ty i Twój biznes?
Nie tylko copywriter
Decydując się na współpracę ze mną, nie wzbogacasz się wyłącznie osoby, która będzie pisała Ci teksty na stronę internetową. Tak naprawdę, prócz efektu końcowego, którym będą treści na www, oferuję Ci:
Ponad 16 lat doświadczenia w tworzeniu i redagowaniu treści.
Ponad 9 lat doświadczenia dziennikarskiego w tworzeniu artykułów prasowych, wywiadów, reportaży i innych treści do dzienników, gazet oraz wydań serwisów internetowych. Dzięki niemu tworzę treści nie tylko zgodnie ze standardami publikacji prasowych, lecz również w wyniku rzetelnego researchu i według zasad dobrego webwritingu.
Zmysł redaktorski – W latach 2014-2021 redagowałem serwisy internetowe czołowych wydawców w Polsce (Polska Press Grupa, Grupa ZPR Media). Jestem na bieżąco z aktualnymi trendami w Internecie. Wiem, jak się do nich dostosować, filtrując istotne informacje. Potrafię rozpoznawać potrzeby i problemy jego użytkowników. Umiem pracować pod presją czasu, a także zgrabnie odnajduję się w szumie informacyjnym.
Blisko 9 lat praktyki w copywritingu SEO – tworzeniu tekstów pod wyszukiwarki i zwiększaniu widoczności stron internetowych – której skuteczność potwierdzają wyróżnienia i wyniki. W 2018 i 2019 roku byłem nagradzany jako „Pozycjoner Roku” w białostockich oddziałach Polska Press Grupy, a moje teksty miesięcznie generowały 2-4 mln odsłon. Podobne sukcesy osiągałem jako redaktor online w Grupie ZPR Media.
Bazę wiedzy o copywritingu, webwritingu i marketingu – wszystko to, czego dowiedziałem się na szkoleniach i kursach, z prasy i literatury branżowej (i nie tylko), a także nauczyłem się w trakcie pracy zawodowej jako dziennikarz oraz jako copywriter.
Wiedzę specjalistyczną – teoretyczną i praktyczną – z zakresu filologii polskiej i dziennikarstwa cyfrowego. Jestem magistrem polonistyki na Uniwersytecie w Białymstoku, a 5-letnie studia ukończyłem z wyróżnieniem.
Gwarancję ciągłego rozwoju, w którego trakcie Twoje treści będą nabierały jeszcze większej mocy, ponieważ jestem doktorantem literaturoznawstwa na Uniwersytecie w Białymstoku, a moje badania dotyczą związków literatury z reklamą.
Jedna rzecz, która decyduje o wszystkim
Do powyżej listy powinienem dodać coś jeszcze:
Jestem zwykłym człowiekiem o niezwykłych ambicjach, z którym bardzo łatwo się dogadać.
To, co przeczytałeś powyżej, jednemu może zaimponować, drugi stwierdzi natomiast, że to nic wielkiego.
Niekiedy bliżej mi do drugiej opinii, ponieważ wiele od siebie wymagam.
Niezależnie od tego, jakie są Twoje wnioski, uważam, że najlepiej o moich umiejętnościach, doświadczeniu i pracy świadczy jedna rzecz:
To efekty.
Najlepiej widoczne są one nie tylko w tekstach, jakie tworzę, ale w opiniach osób, z którymi współpracowałem. Jeśli chcesz je poznać, zapraszam Cię na swój profil na LinkedIn: Maciej Łozowski