E-mail marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi sprzedażowych każdej firmy. Zobacz, co możesz zyskać, zlecając pisanie maili copywriterowi.
Nie ma sensu się stresować. Możesz przecież zlecić pisanie maili copywriterowi.
Dlaczego warto zlecić e-mail marketing?
Pisanie maili przez doświadczonego copywritera zapewni Ci silne wsparcie działań marketingowych. Koniec z nieregularnością lub brakiem pomysłu na ciekawe treści! Zlecając e-mail marketing, zadbasz o to, by newsletter docierał do Odbiorców zawsze na czas, a atrakcyjne oferty przyciągały nowych leadów.
Oto 5 podstawowych korzyści, które zapewni Ci skuteczny E-mail Marketing:
Na czym polega pisanie maili przez copywritera?
Jako copywriter przejmę od Ciebie obowiązki związane z pisaniem maili. Nasza współpraca obejmie 4 proste kroki:
- Kontaktujesz się ze mną, by przedstawić swoje potrzeby, plan oraz oczekiwania.
- Zapoznaję się z charakterem Twojej firmy i działalności.
- Przesyłam Ci krótki brief – pytania, dzięki którym lepiej poznam Twoje produkty i usługi. Gdy to zrobię, stworzę profil Klienta, na podstawie której przygotuję idealną dla niego ofertę.
- Gdy zajmuję się pisaniem maili, Ty zyskujesz spokój i przyglądasz się efektom.
Dla kogo jest copywriting obejmujący pisanie maili?
Pisanie maili to usługa dla każdego, komu marzy się atrakcyjny i skuteczny e-mail marketing. Warto postawić na tę formę komunikacji z Klientem niezależnie od tego, czy prowadzisz bloga, sklep internetowy, małą, średnią czy dużą firmę.
A może działasz w agencji i potrzebny Ci zdalny copywriter do wynajęcia, który przejmie część obowiązków? Jeśli tak, to jestem otwarty na współpracę.
Jak zamówić copywriting?
- Zgłoś się do mnie po wycenę (wypełnij prosty formularz).
- Odbierz indywidualną ofertę.
- Zatwierdź ją.
- Ciesz się unikalnymi treściami na Twojej stronie.
Masz pytania? Napisz do mnie! Chętnie na nie odpowiem.
Dlaczego e-mail marketing może być szalenie skuteczny?
E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję firmy w Internecie. Stanowi najintymniejszą formę komunikacji online z Twoim Klientem.
Tutaj zwracasz się bezpośrednio do Odbiorcy. Możesz to robić w dowolny sposób, bo nie musisz walczyć słowami o pozycję w wyszukiwarce. W mailach nie grają roli algorytmy, chłodna kalkulacja, SEO ani bezduszne maszyny. Rolę gra tutaj wartościowa treść, wysoka jakość oraz regularność, z jaką je dostarczasz. Tak, by Klient, który Ci zaufał, wiedział, że o nim pamiętasz.
Zapisując się na Twoją listę mailingową, Odbiorca udostępnia Ci kawałek swojego miejsca w sieci – własną pocztę elektroniczną. Decyduje się wejść z Tobą w intymną relację. Ponieważ mówisz w niej wprost do niego, może się poczuć wyróżniony i wyjątkowy. Nawet jeśli na Twojej liście mailingowej znajdują się jeszcze setki innych Klientów.
Właściwy metabolizm i dobre zdrowie Twojej firmy zależy od owocnej relacji z Klientami. Wartościowy mailing działa jak dopamina i serotonina – hormony szczęścia, dzięki którym zaufają Ci na tyle, by sięgać po Twoje rozwiązania. To, czego potrzebujesz, to regularne pisanie i content korelujący z ich potrzebami.