Pisanie tekstów na blogi ma kluczowe znaczenie w budowaniu solidnej marki. Potrzebujesz wartościowych treści? Postaw na copywriting na blogi.
Świetnie trafiłeś!
Postaw na zdalnego copywritera
To osoba, która oszczędzi Twój czas, ponieważ będzie regularnie dostarczać wartościowe, użyteczne i angażujące teksty na bloga.
To jednak tylko jedna z wielu korzyści, których doświadczysz, wybierając jego usługi.
Co zyskujesz, prowadząc bloga?
Dzięki użytecznym treściom na stronie dostarczasz Klientom wartościowe informacje. W ten sposób dzielisz się z nimi wiedzą, budując swój pozytywny wizerunek i opinię eksperta. Pozwala Ci to zyskać ich zaufanie, dzięki któremu nie tylko chętniej korzystają z Twoich rozwiązań, ale też polecają je swoim znajomym.
Prowadzenie bloga przez copywritera zagwarantuje Ci:
Pisanie tekstów na blogi dla blogerów, osób prywatnych, małych firm
Jako copywriter oraz dziennikarz przygotowuję treści na blogi dla osób prowadzących jednoosobową działalność, małe firmy, blogerów czy osób prywatnych. Jeśli potrzebujesz, samodzielnie poprowadzę Twojego bloga. Od podstaw zaprojektuję, napiszę i umieszczę treść w CMS–ie wraz ze zdjęciami.
Jako copywriter przygotowuję głównie:
Napiszę teksty na bloga zgodnie z aktualnymi standardami copywritingu SEO. Wzbogacę je właściwymi frazami kluczowymi oraz unikalną treścią, optymalizując teksty w taki sposób, by boty zaindeksowały je wyżej w wyszukiwarkach, co zwiększy widoczność Twojej strony w sieci. Słowa kluczowe dobiorę sam lub, jeśli wolisz, według Twoich wytycznych.
Jestem otwarty zarówno na pojedyncze zlecenia, jak i ofertę stałej współpracy.
Współpraca z agencjami SEO i marketingowymi
Jako copywriter współpracuję z agencjami SEO oraz agencjami marketingowymi. Najczęściej przygotowuję:
Wystawiam faktury VAT. Przyjmuję pojedyncze zlecenia, a jeszcze chętniej oferty stałej współpracy.
Jak zamówić teksty na bloga?
- Skontaktuj się ze mną telefonicznie lub pisząc na maila. Możesz to również zrobić, wypełniając krótki formularz.
- Sprawdź przesłaną przeze mnie ofertę.
- Zatwierdź ją.
- Odbierz gotowe teksty.
Prowadzenie bloga pozwoli Ci dzielić się z Odbiorcami nie tylko teoretyczną, ale i praktyczną wiedzą z Twojej branży. Ułatwi Ci zbudowanie trwałej relacji, co wpłynie pozytywnie na promocję Twojej marki, a za większą rozpoznawalnością idzie często większa sprzedaż.
Masz pytania? Napisz do mnie! Chętnie na nie odpowiem.